Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ !

Μια σύντομη συνέντευξη που παραχωρήθηκε απο τον κ. Κ. Μακρή, με στόχο την καλύτερη γνωριμία του με τους μαθητές του σχολείου μας.
Ε.Κ : Αρχικά, ποιές είναι οι σπουδές σας;
Δ/ντης: Έχω τελειώσει τη Φιλοσοφική Σχολή Ιωαννίνων.

Ε.Κ : Tι έχετε αγαπήσει περισσότερο απο τη δουλειά σας;
Δ/ντής: Αρχικά πιστεύω ότι για να είναι κανείς επιτυχημένος σε αυτό που κάνει πρέπει να το αγαπά. Κι εγώ θεωρώ ότι αγαπώ αυτό που κάνω. Το πιο σημαντικό κομμάτι είναι το παιδαγωγικό. Στο χώρο της δουλειάς μας πάντα νιώθεις ότι είσαι νέος, αφού έρχεσαι σε επαφή με νέους ανθρώπους. Έχει ιδιαίτερη βαρύτητα να αγαπάς τα παιδιά για να τους προσφέρεις ότι έχεις κι ότι μπορείς. Θεωρώ ότι συμβαίνει και με μένα αυτό. Αγαπώ τα παιδιά και νιώθω κοντά τους, παρά αυτό που λένε χάσμα γενεών.

Ε.Κ: Υπάρχει αντίστοιχα κάποιο κομμάτι της δουλειάς που δε σας αρέσει ή που σας κουράζει;
Δ/ντής: Είναι το συγκεντρωτικό κομμάτι της δουλειάς που πάρα πολλά πράγματα αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει ο διευθυντής. Κυρίως σε μεγάλα σχολεία αυτό είναι επίπονο καθώς έχεις μεγάλες ευθύνες. Το μεγάλο σχολείο δημιουργεί μεγαλύτερο άγχος από ένα μικρό, το οποίο μπορεί κανείς να χειριστεί πιο εύκολα. Η αλήθεια είναι ότι παρόλο που βρίσκομαι σε ένα μεγάλο σχολείο υπάρχει πολύ καλό υλικό και από άποψη επίδοσης και ήθους των μαθητών, αλλά και από άποψη συναδέλφων. Έτσι κάπως αμβλύνεται αυτό το μειονέκτημα. Υπάρχει βοήθεια από παντού.

Ε.Κ: Προτιμούσατε δηλαδή την επαγγελματική σας ζωή πρίν γίνετε διευθυντής;
Δ/ντής: Όχι, μου αρέσει και το διοικητικό έργο και το έχω συνηθίσει γιατί είμαι χρόνια σε αυτόν τον τομέα. Νομίζω ότι μου ταιριάζει και θεωρώ ότι το χειρίζομαι καλά.

Ε.Κ: Κάτι τελευταίο. Απ’ ότι ξέρουμε ήσαστε διευθυντής στο σχολείο μας και παλιότερα. Πώς σας φαίνεται που επιστρέφετε σε ένα γνώριμο περιβάλλον;
Δ/ντής: Μου φαίνεται πολύ παράξενο. Επιστρέφω σε ένα σχολείο στο οποίο ήμουν πέντε ολόκληρα χρόνια και νομίζω ότι το είχα οργανώσει κατά κοινή ομολογία τότε πολύ καλά. Αλλάζουν οι καταστάσεις, αλλάζουν οι καιροί και τα δεδομένα. Μου φάνηκε πολύ περίεργος ο χώρος στην αρχή. Έχουν αλλάξει πολλά γύρω γύρω όσο κι αν αυτό δε φαίνεται στην καθημερινότητα. Μου φάνηκαν όλα εντυπωσιακά αλλαγμένα και κυρίως οι άνθρωποι, συνάδελφοι που είχα να δω για δέκα χρόνια. Η φθορά του χρόνου είναι εμφανής. Απ’ την άλλη, μετά από τόσα χρόνια σου δίνεται η ευκαιρία να φιλοσοφήσεις κάποια πράγματα περισσότερο και να καταλήξεις στο ότι δεν αξίζει να ασχολείται κανείς με πράγματα μηδαμινά.

Κλείνοντας τη συνέντευξη ο διευθυντής τόνισε ότι θα κάνει ό,τι περνάει απο το χέρι του προκειμένου να προσφέρει στους μαθητές τις κατάλληλες αρχές και εφόδια για τη ζωή τους. Πρόσθεσε ότι θα φροντίσει το σχολείο ώστε να αποτελεί υπόδειγμα, ζητώντας παράλληλα και τη δική μας προσφορά για το σκοπό αυτό.

Κόκκα Ελένη Γ3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου